Ik ben dus van het uren lang door het bos wandelen.
Ik ben dus van het uren lang door het bos wandelen, ik neem ook graag lekkere dingen uit het bos mee. Het mag niet eigenlijk maar het is zo…
| Naam | Lolmakenhe |
|---|---|
| Geslacht | Vrouw |
| Zoekt een | Man |
| Land | Nederland |
| Regio | Zuid-Holland |
| Relatie status | gescheiden |
| Postuur | Normaal |
| Kleur Ogen | bruin |
|---|---|
| Kleur Haar | gekleurd |
| Huidskleur/Afkomst | blank | Lengte | 170-175 CM |
| Tattoo | Ja |
| Piercing | Ja |
| Smoking | Nee |
|
Het is neem ik aan niet teveel gevraagd veel lol te maken in het leven? Toch heb ik het idee dat je vast zit in regeltjes tegenwoordig. Het mag wel eens anders worden en ik wil buiten de lijntjes gaan kleuren. Vind ik hier iemand die met mij meedoet? |
|---|