Elkaar leren kennen is toch veel gezelliger.
Kan hier van alles neer gaan zetten maar hoe graag is de kans dat iemand het leest? Elkaar leren kennen is toch veel gezelliger en…
| Naam | amyperfect |
|---|---|
| Geslacht | Vrouw |
| Zoekt een | Man |
| Land | Nederland |
| Regio | Gelderland |
| Relatie status | relatie(niet samenwonend) |
| Postuur | Slank |
| Kleur Ogen | blauw |
|---|---|
| Kleur Haar | gekleurd |
| Huidskleur/Afkomst | blank | Lengte | 170-175 CM |
| Tattoo | Ja |
| Piercing | Nee |
| Smoking | Nee |
|
ik ben mijn vrijheid kwijt in de relatie die ik heb en aangezien ik daar niet mee akkoord kan gaan ben ik wel genoodzaakt om de relatie te verbreken. Dat is wat ik ga doen maar zou het wel heel fijn vinden om eerst een man te leren kennen die mij wel ziet zitten als zijn geliefde. |
|---|